Metin2 Mod Hilesi 29.05.2013 Güncel Versiyon İndir

Etiketler :
Metin2 Mod Hilesi Güncel Versiyon 29.05.2013





Hilemiz 120mb'dan 7mb'lık Herkesin İndirebileceği Hale Düşürüldü.

Yapımcı ; Kamer1337
Hazırlayan ; IrcRest
Sunan ; IrcRest

Güncelleme : 29.05.2013

Özellikler;

  • Metin2TR'de Kasma Botu Güncel Olarak Kullanabilirsiniz.
  • Kamer Mobber Hack Eklendi
  • Otomatik Metin ve Boss Bulabilirsiniz.
  • Wallhack Çalışmakta
  • Balık Botu Aktiftir.
  • Damage Hack Kullanabilirsiniz.
  • Mobber Hack İle Tüm Slotları Çekebilirsiniz.
  • Buff Bot Mevcuttur.
  • Otomatik Pot Basma
  • Auto Atack

Oyun İçi Komutlar ;

/wallhack
/attacksel, attacksel_off - invisible attack with 200ms speed/autopot - auto potting/mobber - attract mobs/buff - skill bot/gm - detect GMs
/runpy - run python scripts from pythonscript.py/upitem 0 0 blacksmith/upitem 0 4 blacksmith dt (you have to be 5th floor!)
/wspam - spam bot
/F6 Open Multihack


Hilenin Sorunsuz Çalışması İçin Kesinlikle Metin2'nin Güncel Olması Lazımdır.

Bilgisayarınızda Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package Kurulu Olmalıdır


Anlatım;

                                                Setub İle Hileyi Masaüstüne Kurunuz.Dosyaları Metin2 İçine Atınız.
                                                          Metin2 Klasörüne Girip Metin2 Oyununuzu Güncelleyiniz.
IrcRest Start.exe 'den Oyunu Başlatınız.
Damage Hack Aktif Etmek İçin No Horse Antifly 'ON' Tıklıyoruz.
Ardından Oyunu Kapatıp Tekrar IrcRest Start ile Oyunu Başlatıyoruz.
Oyunu Girdiginizde F6 İle Multihackı Aktif Edebilirsiniz.
/help Komutuyla Hack Kodlarını Görebilirsiniz.



Daha Net Görüntü İçin Videoyu 720p HD Kalitede İzleyiniz.




İndirmek İçin Tıkla

Virüs Total İçin Tıkla

24 yorum:

  1. oyuna girdinde karakter görünmüyor

    YanıtlaSil
  2. Bnde Wallhack Kapalı Hızlı Koşmuyo Çekme Kapalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altat çıkan kutucuğu 50 yap tike bas attract moobs de krdesm veya mt2 yi cüngelle oda olmazsa yeni bi klasöre at öle dene

      Sil
  3. Teşekkürler Oktay Abi.

    YanıtlaSil
  4. Oktay krdes suna bi sınırsız pot yapın be . pot parasndan para bitti 69 lvl oldm tbrkler ama . tşk.

    YanıtlaSil
  5. kardsm metn2 yi nsl gncellcez ya bi yardm edermsnz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi kardeş metin2 tr ye gir o birşey yüklicek %50 felan olcak %50 yi geçtikten sonra 51 52 53 54 diye dolucak yani direk 50 den 100 olmicak hilelerin dosyalarını attın ya 51 52 olcak sonra hileye gir olur :)

      Sil
  6. damega atmıyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damage hackı nasıl çalıştırcanız anlatılmıştır indirdiğiniz linklerdede videodada.

      Sil
    2. kardeşim anlatmışsında damage hack çalışmıyorkı yaptık adam yıne aynı vuryo.

      Sil
  7. Hile güzel ama çok kusuru var mesela karakter atınca veya ch değiştirince veya ışınlanınca ekran kararıyo oyunu tümünden kapayıp girmek gerekiyo sonra f6ya basınca gelen hile menüsü çalışmıyo yani oyundan atmalara neden oluyo ve damage hack çok sinir bozucu tüm slotlara saldırıyo sürekli ölüyorum bu yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. microsoft visual c++ 2005 yüklerseniz f6 basınca oyundan atmaz.

      Sil
  8. damage hack çalışmıyo duvardan gecme otomatik metin arama falan iyide dierlerinde ben pek işe yarar bişey görmedim otopotta tam olarak iyi deil okadr ayarladım ama canı bittikten sonra pot basıyo.atackspeed çalıştırdığım anda oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
  9. hack kodlarını giriyorum aktif deil diyor tam olarak yapılışını gösterin uygulamalı olarak bizde görelim

    YanıtlaSil
  10. kardes bak ben böle yaptım hackı yükledim çalıştırdım oralrı yaptım kopyaladım m2 nin oldugu dosyaay attım sonra çalışması için gerekli olanı yükledim ama busefer onu yükleyince oyuna girmedi onu yüklemeyincede oyuna girdi ama hack açılmadı bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Dostum full güncel ama log hatası

    YanıtlaSil
  12. aga ben oyuna giriyorum hileyle bi süre oynadıktan sonra donuyor pc bende reset atıyorum geri hileyle girmeye çalışırken Error Hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  13. Yeni Güncellemeden Sonra Çalışmıyor...

    YanıtlaSil
  14. 17.07.2013 tr güncellemesinden sonra açılıyor hemen kapanıyor

    YanıtlaSil
  15. oyuna girerken log hatası veriyor

    YanıtlaSil
  16. Meb Hileyi Açıyorum Ama Mobber Diye Birsey Geliyor Küçük Ekran Olarak Ne yapmam Lazım ??

    YanıtlaSil
  17. kardesm ben oyun girior görünmden atıyor

    YanıtlaSil
  18. Kardeş NetFramework Hatası Veriyor Hangi Sürümünü İndirmem Lazım ??

    YanıtlaSil